یادگیری زبان دوم
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی

ساسان بالغی زاده؛ مریم شکوری

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 225-248

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.28311.258

چکیده
    این مطالعه  به منظور بررسی ارتباط  بین 5 سبک­ تدریس و هوش عاطفی در میان 102 مدرس ایرانی زبان انگلیسی از دانشگاه­های مختلف تهران انجام شد. بدین منظور از شرکت ­کنندگان خواسته شد تا به دو پرسشنامه­ که شامل پرسشنامه­ی سبک­های تدریس (نسخه سوم) و پرسشنامه­ی هوش عاطفی می­شود، پاسخ دهند. جهت تحلیل اطلاعات از روش رگرسیون ...  بیشتر